Ela Compton (Skrzypek)

Projektantka komunikacji marki.

Brand New Idea
Specjalizuje się w brandingu firm i instytucji publicznych. Wspólpracowała m.in. z Ministerstwem Spraw Zagranicznych przy promocji Polskiej Prezydencji w UE, z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów przy raportach ‘Polska 2030’ i ‘Młodzi 2011’.
Tworzy również marki komercyjne, ostatnio m.in. ‘ZOUZA’, ‘Charlotte’ oraz organizacji pozarządowych.
“W pracy nad marką odwołuję się zawsze do perspektywy użytkownika – odbiorcy”.

Stworzyła fundację PublicDSGN www.publicdsgn.pl – aplikującą metodologię ‘design thinking’ do projektowania usług publicznych.

Przez 10 lat prowadziła, jako Dyrektor Kreatywna i strateg, założone przez nią w 2000 roku Studio Brandingowe Bakalie. Doświadczenie zawodowe zdobywała również na rynku włoskim i brytyjskim.

Wykładała w Szkole Strategii Marki, Brand Exelence. Laureatka nagrody Young Design Entrepreneur, jurorka europejskiego konkursu projektowania EULDA (WORLDA). Współzałożycielka Klubu Brand Design oraz Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej (gdzie pełniła funkcję Prezesa). Absolwentka Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych, ‘Zarządzania Marką’ na SGH oraz studiów ‘Foresight, zarządzanie ryzykiem i planowanie strategiczne’ w Collegium Civitas w Warszawie.

“Ela Skrzypek, a very talented individual who represents Poland with great integrity. She's rational, confident and strategic and most of the jury want to work with her consultancy. Nick Crosbie (Founder of Inflate) Max Fraser (Journalist and curator) Ian Rudge (Managing Director of 100% Design) Stuart MacDonald (Director of The Lighthouse, Glasgow)”

Young Design Entrepreneur of the Year